BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

GALVENIE JAUTĀJUMI

Nē, tādas iespējas nav – esam interneta mēbeļu veikals, taču mūsu konsultanti ir gatavi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un sniegt palīdzību preču izvēlē.

Nē, mēs nesniedzam mēbeļu montāžas pakalpojumu. Mēbeles tiek piegādātas ar komplektā iekļautu montāžas instrukcija, lai jūs tās varētu ērti salikt patstāvīgi.

Mūsu sortimentā ir daudz preču, taču mēs neesam to ražotāji. Atvainojiet, bet jūs varat pasūtīt tikai to, ko redzat mūsu interneta veikalā.

Viss mēbeļu klāsts interneta veikalā tiek automātiski atjaunināts reāllaikā, lai jūs varētu tieši sekot līdzi pārdošanā pieejamajām mēbelēm un audumiem.

Nē, visas vienā pasūtījumā esošās preces tiek piegādātas kopā. Prece, kas bija noliktavā iegādes brīdī, tiek automātiski rezervēta jums. Ja vēlaties ātrāk saņemt noliktavā esošo preci, ir jāveic divi atsevišķi pasūtījumi.

Nē, visas pašlaik pieejamās audumu izvēles iespējas ir norādītas pie katras preces.

PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA

Pasūtījumu varat ērti veikt jebkurā diennakts laikā, izmantojot mūsu interneta veikalu - pievienojiet grozam vēlamo preci(-es) un turpiniet aizpildīt pasūtījuma formu. Pēc veiksmīgas pasūtījuma noformēšanas jūs automātiski saņemsiet apstiprinājumu par to uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi.

Jums jāsazinās ar konsultantu pa tālruni – kas palīdzēs atrast iemeslu. Visbiežāk sastopamā problēma ir tā, ka klients, veicot pasūtījumu norāda nepareizu e-pasta adresi, kā rezultātā pasūtījuma apstiprinājuma vēstule nenonāk pie klienta.

Pēc pasūtījuma noformēšanas interneta veikalā klients uz norādīto e-pastu saņem automātisku pasūtījuma apstiprinājuma vēstuli, kurā var redzēt pasūtītās preces un cenas. Konsultants 1 d.d. laikā izskata Jūsu pasūtījumu, atkārtoti pārbauda noliktavas informāciju un uz e-pastu nosūta pasūtījuma apstiprinājuma vēstuli, kurā var redzēt piegādes termiņus.

Atlaižu kodu lodziņš ir aktīvs iegādājoties mēbeles par standarta cenām. Iegādājoties īpašo piedāvājumu preces ar jau piemērotu atlaidi, jūs nevarēsiet ievadīt papildus atlaides kodu, atlaides nesummējas.

Jā, rēķins tiek izrakstīts dažas dienas pēc veiksmīgas preces piegādes un nosūtīts uz e-pastu. Par to, ka rēķins ir nepieciešams uz uzņēmuma vārda, nepieciešams informēt aizpildot pasūtījumu - atstājot mums komentāru pie pasūtījuma vai sazinoties pa tālruni vai e-pastu.

APMAKSA

Jā, Jūs varat izvēlēties apmaksas veidu – apmaksa kurjeram skaidrā naudā piegādes brīdī. Norēķins ar bankas karti nav iespējams.

PIEGĀDE

Piegādes cena visā Latvijā ir 20 eiro.

Mēbeles piegādājam tikai Latvijā, bet par piegādi uz citām valstīm varat interesēties zvanot uz mūsu konsultatīvo tālruni +371 63588700 vai rakstot uz e-pastu info@mebeluguru.lv. Mēs vienmēr esam fleksibli un meklējam risinājumu jebkurai situācijai.

Nē, preces saņemt noliktavā nav iespējams.

Nē, šobrīd mums nav iespējas nodrošināt preču uznešanas pakalpojumu. Preces tiek piegādātas līdz tuvākajai vietai, kur iespējams piebraukt ar kravas transportlīdzekli. Kurjers izkrauj preces no automašīnas un klientam pašam ir jāparūpējas par tālāko preču ienešanu/uznešanu.

Aptuvenais piegādes laiks ir norādīts pie katras auduma/preces. Ja jums nav iespējas gaidīt, jūs interesē konkrētāks piegādes datums vai nepieciešama steidzama piegāde, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot norādītos kontaktus – esam fleksibli un vienmēr cenšamies piedāvāt jums piemērotāko risinājumu.

Transporta vadītājs sazinās ar klientu 1-2 dienas pirms plānotās mēbeļu piegādes un informē par piegādes laiku. Ja klientam nav iespējas saņemt preces piedāvātajā dienā, zvana laikā tiek apspriestas klienta iespējas preces saņemt kādā citā no piegādes dienām.

Nē, tādas iespējas nav, preču piegādes maršruti tiek veidoti automātiski, atbilstoši pasūtījumu secībai un piegādes reģioniem. Transporta vadītājs sazinās pa telefonu 1-2 dienas pirms plānotās piegādes un vienojas par provizorisku piegādes laiku.

Precīzu piegādes laiku nav iespējams norādīt. Mēs vienmēr cenšamies informēt par paredzamajiem preču piegādes laika intervāliem, lai klients varētu plānot, kad gaidīt kurjeru. Kurjers zvana aptuveni 30 min. pirms ierašanās norādītajā adresē.

Piegādes tiek veiktas tikai darba dienās un darba laikā ar izņēmumiem, kad piegāde tiek plānota kādā no brīvdienām. Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzu, sazinieties ar mums.

Preču piegādes laikā Jums jāpārbauda sūtījuma stāvoklis. Ja pamanāt sūtījuma bojājumu, sūtījumu nedrīkst pieņemt un tas jāaatzīmē sūtījuma pavadzīmē. Ja Jūs pieņemat preci un parakstāt pavadzīmi bez piezīmes par bojājumu, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts un Jums nav pretenziju.

KVALITĀTE

Tiek nodrošināta divu gadu ražotāja garantija (likumā noteiktā garantija).

Ja redzat, ka piegādātā prece Jums nav piemērota, nav tāda, kādu gaidījāt vai vienkārši pārdomājāt, preci varat atgriezt, ja tā atbilst atgriešanas nosacījumiem: tā ir nelietota, nav mēģināta lietot vai salikt, tā ir glītā oriģinālajā iepakojumā. Visus atgriešanas noteikumus var atrast - https://mebeluguru.lv/policies/refund-policy

Sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk, izmantojot mūsu norādītos kontaktus un norādiet trūkstošo detaļu kodus saskaņā ar apzīmējumiem montāžas instrukcijā

Preču defektu, komplektācijas vai citu trūkumu gadījumā lūdzam sūtīt pretenziju uz e-pastu: info@mebeluguru.lv. Norādiet sava pasūtījuma numuru, aprakstiet situāciju un pievienojiet nepieciešamās defektu/trūkumu fotogrāfijas. Kvalitātes nodaļas vadītājs ar Jums sazināsies par tālāko pretenzijas gaitu.

VAI JUMS IR CITI JAUTĀJUMI?

Aizpildiet zemāk esošo anketu vai zvaniet mūsu draudzīgajiem konsultantiem: +371 63588700

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.